Velkommen Gæst 

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.

Sider: [1]
Forfatter Emne: Internettets ansøgning. - Support.
Frej-
Nielsen

Profile photo of Frej Nielsen
Medlem
Permalink
Indlæg Internettets ansøgning. - Support.den: December 3, 2017, 11:24
Citat

✪ Mit navn er Frej lund nielsen.

✪ Mit Minecraft navn er Internettet.

✪ Min alder ligger på 13 år.

✪ Spiller ca 6-9 timer Minecraft om hverdagene, og vil nok bruge 5-6 timer om hverdagene på serveren.
Om weekenderne kan jeg spille 9-12 timer, og vil nok bruge 7-9 timer om weekenderne på serveren.

✪ Har ikke tidligere erfaring desværre.

✪ Jeg vil rigtig gerne være staff på onlineklubben, fordi jeg elsker serveren og måske mangler i en hånd til alle spillerne på serveren. Og er meget venlig skælder aldrig ud med mindre det er alvorligt eller nødvendigt. Så kan jeg også holde styr på hvad vi laver og vil altid hjælpe spiller hvis de har problemer eller de måske er ked af noget med serveren eller virkligheden. Sætter også mig ind i spiller's problemer giver ikke folk chancer.

✪ Lidt om mig selv jeg er en dreng, der elsker minecraft. Er en smule ordblind, men det ville jeg mene ikke fejler noget. Jeg går til trompet om mandagen og e-sport om torsdagen, går også folkeskole. Er ikke opmærksomhedskrevende, jeg er heller ikke en der begynder at hade serveren eller sige alt muligt hvis jeg for advarseller eller bliver demoted/fyret. Jeg vil nok bare sige "Fair nok har sikkert gjort noget forkert og det vil jeg tage til mig." 😀

✪ Tak fordi jeg måtte ansøge, håber i tager godt imod den. Ellers ses vi nok på serveren eller discorden.
Med venlig hilsen Frej lund nielsen.

Samuel
Profile photo of Samuel
Administrator
Permalink
Indlæg Re: Internettets ansøgning. - Support.den: December 3, 2017, 13:47
Citat

Hej Frej. Send hellere denne besked til: Kontakt@OnlineKlubben.dk

Hun står for at ansætte nyt af staff.

God dag :)

Sider: [1]
Videre til værktøjslinje