Warning: Illegal string offset 'signature' in /home/www/onlineklubben.dk/site/wp-content/plugins/mingle-forum/wpf.class.php on line 3658

Velkommen Gæst 

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.

Sider: [1]
Forfatter Emne: Flere fordele?
Summonwarp

Medlem
Permalink
Indlæg Flere fordele?den: February 19, 2017, 15:14
Citat

[b][/b]Hej OnlineKlubbens staff og spillere.

Jeg står her og skal til at købe diamant medlem inde på jeres survival. Jeg kigger så hvad der er af fordele, og jeg for en kæmpe overraskelse. 490 kr, for at have 5 homes, mine spawners, og ikke skal vente på telepotering. Og så sølle 500 hver anden dag, som man kan skaffe på 10 min. Synes det er for dårligt at man for så lidt ud af de 490 kr, som altså ikke er små-penge.

Ide til forbedring :
Jeg synes i skal overveje at smide nogle kits ind.
Fx /kit Diamant som man skal kunne tage hver anden dag.
Der synes jeg man skal have :
1 : dia pickaxe med eff 3 unb 2 fortune 2
Og det giver meget go mening, for hvis man har ventet 4 dage og taget kittet 2 gange kan man altså få sig en rimelig god pickaxe. Ikke den bedste, men det er da noget.

2 : 32 bøffer
3 : En axe med eff 4 unb 2
4 : et par stakke cobble stone / stone / stonebrick
5 : 5 diamonds, 16 iron og 8 guld.

Dette vil give spillerne mere lyst til at købe det, da de for en større fordel. Selfølgelig kan folk uden rank godt tænke at det er en pay 2 win server. Men det mener jeg ikke. Men mener det bare giver en lidt ekstra fordel.

Synes virkelig i skal tage det i jeres overvejelser. For ved der er flere der køber en rank, hvis der er større fordele.
Som jeg selfølgelig også selv vil. Jeg står klar med 490 kr til at købe diamant medlem, når/hvis i har ændret det.
Før vil jeg ikke købe, og det er jeg ret sikker på at andre har samme mening. 🙂

Kh //Summonwarp. 🙂

Summonwarp

Medlem
Permalink
Indlæg Re: Flere fordele?den: February 19, 2017, 21:16
Citat

Og flere jobs, har jeg også hørt nogle sige. 🙂
Så Diamant ranken kunne få jobs mere, og de har større penge limit. Så de kan tjene flere penge 🙂

Gæst

Beginner
Permalink
Indlæg Re: Flere fordele?den: February 24, 2017, 17:29
Citat

Hej

Vi har lyttet til din mening om vores ranks, og vi har besluttet os for at lave lidt om på dem 🙂 -Ændringerne ville ske en af dagene! 🙂

Sider: [1]
Videre til værktøjslinje