Warning: Illegal string offset 'signature' in /home/www/onlineklubben.dk/site/wp-content/plugins/mingle-forum/wpf.class.php on line 3658

Velkommen Gæst 

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.

Sider: [1]
Forfatter Emne: anmodning omkring support ranken
Gæst

Medlem
Permalink
Indlæg anmodning omkring support rankenden: October 3, 2014, 18:06
Citat

hej Texas jeg er mathiasam4, på din minecraft server har jeg længe undret mig over hvor man kan ansøge om admin osv, nu fandt jeg ud af det og jeg vil gerne ansøge om support så her er nogle ting om mig :). jeg hedder Mathias jeg er 13 år gammel og jeg bliver 14 til næste måned, jeg elsker at hjælpe med spil og også folk der nu har brug for det, jeg kender de fleste nødvendige commands osv. Jeg er alt tid klar til at snakke over TS hvis du skal bruge min hjælp med noget, jeg kender de fleste admin og supports på serveren, og jeg synes meget godt om serveren, hvis jeg ikke er online 24/7 er det fordi jeg laver lektier eller er sammen med familien, jeg har tit snakket med dig før så jeg kender dig, det var stort set det jeg havde at skrive. Vi ses online 😎 😎 Ps. jeg har spillet minecraft i 3 år. og jeg er ikke den bedste til plugins.

Texass

Administrator
Permalink
Indlæg Re: anmodning omkring support rankenden: October 4, 2014, 18:47
Citat

Hey mathiasam4.

1000 TAK for din meget flotte ansøgning. Jeg vil meget gerne have en bette snak med dig, er du venlig at kontakte mig på Skype - Tilføj: OnlineKlubben

Venligst Texass

Image

marcus3434-
4

Medlem
Permalink
Indlæg Re: anmodning omkring support rankenden: October 17, 2014, 09:10
Citat

hey texass jeg er marcus34344. jeg vil godt ansøge om support fordi der ikke altid er nogen inde på servern. Og fordi jeg elsker at hjælpe folk og vil lære noget nyt ALTID.

ting om mig
navn: Marcus Carstensen.
alder: 12 år gammel bliver 13 til dec.
pc: jeg ved det fagtisk ikke men jeg ved jeg købte den af dig.

hvorfor jeg vil være admin: jeg vil faktisk ikke være admin på den måde. fordi jeg elsker at arbejde på minecraft og altid vil lære noget nyt. hvorfor jeg så ansøger når jeg faktisk ikke vil være admin tænker du sikkert nu. men det skal jeg nok sige. jeg vil gerne være admin fordi jeg elsker at hjælpe folk. og altid vil lære noget nyt og snakke med folk.
jeg elsker at spille pc. men også at være sammen med venner. jeg har spillet minecraft siden 2 klasse.

ps din computer køre godt. jeg sidder med til slz lige nu med den få anden gang. nå vi ses det var bare det.

Texass

Administrator
Permalink
Indlæg Re: anmodning omkring support rankenden: October 17, 2014, 22:51
Citat

Hey Marcus.

1000 Tak for din ansøgning, jeg vil faktisk godt have en snak med dig - Har du Skype ?, hvis du har, så tilføj: OnlineKlubben

P.s glad for at hører at den maskine du købte af mig, stadig kører godt 😉

Venligst Tex.

Image

marcus3434-
4

Medlem
Permalink
Indlæg Re: anmodning omkring support rankenden: October 18, 2014, 13:47
Citat

ja jeg har skype men kan ikke tale for jeg kommer hjem fra slz men tak få de 1000 afvisere tak

Sider: [1]
Videre til værktøjslinje